הרצוג: "הלובי של ההתנחלויות שואב את הכסף של ילדי הפריפריה"

    ישראל פריי No Comments on הרצוג: "הלובי של ההתנחלויות שואב את הכסף של ילדי הפריפריה"
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג תקף בנאומו בוועידת הגליל את הממשלה שלדבריו מעבירה כספי ילדים מהפריפריה להתנחלויות, וזכה לקריאות מחאה רמות. לחבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי), שהיה בקהל, וצעק לעברו כי זו הסתה, השיב הרצוג: "אתם בהיסטריה כל פעם שאומרים לכם את האמת".

    הרצוג לא ברר במילים, כשבחר לתקוף בחריפות את הימין: "די כבר להסתרות ולטיוח. די כבר למילים היפות. צריך להגיד לכם את האמת – ראש הממשלה לא סופר את הנגב והגליל, הוא משרת רק את מי שיעזור לו לשרוד – קבוצות לחץ מקושרות".

    הוא המשיך בסמכותיות ובביטחון לקבוע כי: "הלובי של ההתנחלויות המבודדות יושב בתוך לשכת ראש הממשלה ושואב את הכסף של ילדי הגליל והנגב לטובת קומץ סחטנים. כשמכללה באריאל רצתה להפוך לאוניברסיטה היא הפכה לאוניברסיטה בין לילה. האזורים האלה מקבלים עדיפויות רק במצבי חירום לאומיים. כל עוד לא שמים את הגליל בראש סדר העדיפויות כלום לא יקרה".

    ועידת הגליל המכונסת בימים אלו בעכו, עוסקת בפיתוח הפריפריה בדגש על הגליל, ומופיעים בה בכירי ממשלת וכלכלת ישראל. בדיונים נשמע בין היתר קולם של הרשויות הדרוזיות והערביות, המשוועות למענקים ומשאבים, ושזכו לבמה נרחבת לפריסת דרישותיהם.



    0 תגובות